Vår lilla valp alltså Rasse anländer till vårt hus den 12 augusti.Efter att mina föräldrar avfyrat startskottet (givit lov till en hund) gick min telefon varm i två dygn för att hitta en Sheltie valp. Det var däremot inte det lättaste och jag hittade till sist en någorlunda kennel i Imatra... men jag skulle ha fått den mitt på hösten...:(Min vän som också har en Sheltie hjälpte mig o söka och det var hon som tipsade om lemiras kennel.Här sitter jag nu med en valp (okej okej den har ju förstås inte kommit än men...) så ett stort tack till Freddys matte:)!Tiden går fort när man söker försäkringar eller köper något till valpen men annars så går tiden ytterst långsamt framåt.Ska så snart som möjligt sätta in en bild på Rasse men med ny dator och nytt system så är det inte världens enklaste sak:)Men om ni vill se honom så gå in på petsie och sök Supri (shetlannin lammaskoira) och kuvat och sen Supri ja pennut. Rasse heter alltså Lemira dodge demon. Sista namnet är lite skrämmande vad månne det betyder?