Nu börjar det bli dags att fundera på vad man skulle hitta på i år. Jag har haft Rasse nu snart i ett halvt år och tiden har gått helt jätte fort! Han har vuxit och jag har faktiskt också utvecklats som hundägare, nu känns det som om vi har hittat en gemnesam frekvens. Jag tänkte att jag skulle göra en års berättelse (foton) från att Rasse föddes:

Juni

Juli

Augusti

Septemember

Oktober

November

December

(Fotona från kenneln är inte mina utan från kennel-lemira.webs.com)

Våra mål för 2011 ser då ut såhär:

  • Jag tar mig själv i kragen och börjar träna mera TOKO med Rasse
  • Få de flesta ALO liikkeen under kontroll
  • Börja på en TOKO kurs
  • Gå en agillity kurs
  • Grund lydnaden så att den fungerar överallt inklusive störande moment som hundar
  • Överleva tonåren (för båda två av oss antar jag )
  • Börja springa! (det gäller oss båda)
  • Fota mycket!
  • Njuta tillsammans av livet!